زمان مطالعه : < 1 دقیقه

    محاسبه تمکن مالی اتریش برای ویزای دانشجویی

    ربات هوشمند کدمیکس :

    اگر شما متقاضی مجرد و زیر ۲۴ سال سن هستید، باید دست کم تمکن ۵۶۹ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۶۸۳۰ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی مجرد و بالای ۲۴ سال سن هستید، باید دست کم تمکن ۱۰۳۱ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۱۲۳۷۲ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی دریافت ویزای دانشجویی به همراه همسرتان هستید، باید دست کم تمکن ۱۶۲۶ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۱۹۵۱۲ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی دریافت ویزای دانشجویی به همراه همسر و یک فرزند هستید، 👨‍👩‍👧 باید دست کم تمکن ۱۷۸۵ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۲۱۴۲۰ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی دریافت ویزای دانشجویی به همراه همسر و دو فرزند هستید، باید دست کم تمکن ۱۹۴۴ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۲۳۳۲۸ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی دریافت ویزای دانشجویی به همراه همسر و سه فرزند هستید، باید دست کم تمکن ۲۱۰۳ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۲۵۲۳۶ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    اگر شما متقاضی دریافت ویزای دانشجویی به همراه همسر و چهار فرزند هستید، باید دست کم تمکن ۲۲۶۲ یورو در ماه اثبات شود. در این شرایط پیشنهاد میشود دست کم مبلغ معادل با ۲۷۱۴۴ یورو برای یک سال وجود داشته باشد.

    شرایط شما با توجه به اینکه تنها سرپرست خانواده هستید، باید با دقت بیشتری برسی شود، و میزان تمکن مالی بستگی به ایالات دارد. میتوانید با ما تماس بگیرید.


    سوالات بیشتر