موقعیت شغلی: 🌟🌟 دو نفر “دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل” در انستیتو تکنولوژی کدمیکس اتریش

موقعیت شغلی: 🌟🌟 دو نفر “دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل” در انستیتو تکنولوژی کدمیکس اتریش

زمان مطالعه : 2 دقیقه

موقعیت شغلی: 🌟🌟 دو نفر “دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل” در انستیتو تکنولوژی کدمیکس اتریش!
لطفا اطلاع رسانی کنید:🙏👇

فرصت شغلی آنلاین بسیار خاص برای همکاری دو نفر به عنوان دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل در انستیتو کدمیکس ایجاد کردیم. در این نقش، شما مسئول کمک به دکتر جواد زربخش در تمام پروژه ها و فعالیت های روزانه و گسترش بیزنس خواهید بود. علاوه بر وظایف معمولی به عنوان دستیار ارشد و عضو هیئت تحریریه مجله و انتشارات کدمیکس، شما در قسمت تولید محتوای تخصصی، دوره های آموزشی و اجرای کمپین های تبلیغاتی هم مشارکت فعال و خلاقانه دارید.

ما به دنبال فردی هستیم که به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی آشنا و یا ترجیحا مسلط باشد، و مهارت‌های بسیار خوبی در ارتباطات تلفنی – شفاهی، نوشتاری و آموزش داشته باشد. شما دست کم مدرک کارشناسی دارید، با نرم افزارهای آفیس، چندین نرم افزار گرافیکی، دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی و زبان برنامه نویسی نیز آشنایی دارید. مستقل از اینکه در کدام کشور هستید، شما دسترسی بسیار خوبی به اینترنت دارید.

جنبه های شخصیتی دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل

به لحاظ شخصیتی شما بسیار پخته، رازدار، بدون جهتگیری سیاسی، با اعتماد به نفس و منظم هستید و میتوانید در صورت نیاز در تمامی ساعت شبانه روز و زیر فشار زیاد و در قالب چارچوب ها همچنان به کار حرفه ای ادامه دهید.

برای شروع، حقوق پایه ماهیانه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان بر اساس ۴۰ ساعت کار آنلاین در هفته در نظر گرفته شده است، هر چند که کار پاره وقت نیز امکان دارد. در صورت نیاز و برای حفظ حریم شخصی و امنیت شما، امکان مخفی نگاه داشتن هویت و اسم و تصویر شما وجود دارد. در صورت نیاز به یادگیری های تکمیلی، امکان کارآموزی رایگان در قبال همکاری آزمایشی بدون حقوق وجود دارد.

در صورت تمایل، و پس از بررسی وبسایت فارسی کدمیکس، درخواست خود را برای پیوستن به کدمیکس به عنوان دستیار ارشد آنلاین مدیر عامل، به صورت مستقیم به آدرس واتسپ دکتر جواد زربخش ارسال کنید. درخواست شما باید شامل یک پیغام صوتی و معرفی کوتاه، میزان همخوانی شما با این موقعیت، میزان آشنایی با سایر فعالیت های کدمیکس و یک رزومه دقیق باشد.

استخدام #استخدامی #کارجو #کدمیکس #شتابدهنده #استخدام_کارجو #کار #شغل #مدیر #رزومه #آلمانی #زبان #زبان_انگلیسی #دستیار #منشی #مصاحبه #مصاحبهکاری #منابع_انسانی #کارآموز #کارآموزی #مدیریت #کاریابی #دوره_آموزشی #مدیران

استخدام دستیار آنلاین مدیر عامل کدمیکس